În baza legislației, dacă ați cumpărat un produs on-line, aveți dreptul de a anula și returna comanda în termen de 14 de zile, indiferent de motiv și fără nicio justificare, in conformitate cu art. 9, punctul 1 din OUG 34/2014, actualizată.

Vă precizăm că produsele comercializate prin intermediul www.gardenz.ro, care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid (de ex. si fara a se limita la acesta, rulourile de gazon natural) sau nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator, sunt exceptate de la dreptul de retragere, conform prevederilor art. 16, lit. d și e din OUG 34/2014, actualizată.

  • Daca nu sunteți mulțumiți de produsele achiziționate, le puteți returna și veți primi banii înapoi!
  • Produsele pot fi returnate fără nici un motiv, în maxim 14 zile calendaristice de la data primirii coletului de către client, prin curier la adresa Prel. Ghencea 45, bl.B6, sc.A, ap.18, Bragadiru, Jud. Ilfov, România, pentru SC DIART SMART SOLUTIONS S.R.L.
  • Pentru retur trebuie să trimiteți un document prin care solicitați returul, fără să existe un motiv anume și, totodată, să atașați factura și chitanța sau copie după factură și chitanță, în cazul în care returnați doar o parte din produse.
  • Taxa aferentă transportului este în sarcina cumpărătorului, banii vor fi returnați în maxim 30 zile calendaristice de la data primirii returului. Banii se vor returna în contul bancar pe care îl pune la dispoziție cumpărătorul sau voucher electronic.
  • Consumatorul are dreptul să notifice, în scris, comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Vă rugăm să completați și să ne trimiteți formularul de retur, de pe pagina Formular de Retur.
  • Produsul trebuie returnat în maxim 14 zile calendaristice împreună cu documentele atașate. Costurile livrării vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va realiza în cel mult 30 zile calendaristice din ziua returnării la sediu a acestuia. De menționat că se va returna numai contravaloarea produsului fără cheltuielile inițiale de livrare.
  • În cazul în care produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca nou, www.gardenz.ro își rezervă dreptul de a reține o parte din suma ce urmează a fi returnată, în scopul de a readuce produsul în starea inițială – dacă este posibil – sau pentru a acoperi diferența rezultată din vânzarea produsului respectiv ca second-hand. Dacă produsul nu mai poate fi vândut sub nici o formă, returul poate fi refuzat. În cazul în care clientul preferă reexpedierea produsului, aceasta se va face pe cheltuiala sa. Refuzăm returnarea contravalorii coletului dacă produsele sunt deteriorate, din colet lipsesc produse, starea produselor nu permite recomercializarea lor sau produsele sunt uzate.
  • Produsele aflate în lichidare de stoc, promoții sau la reducere de preț, NU se pot returna.
  • Formular de retragere întocmit pe baza Ordonanței de urgență nr. 34/ 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative (publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014).

Vă rugăm să verificați integritatea fizică a coletelor în prezența curierului. În cazul în care constatați neconformități, vă rugăm să întocmiți în prezența curierului un proces verbal de constatare prin care să listați daunele. Reclamațiile ulterioare nu pot fi luate în calcul. Dacă produsul prezintă defecte, returul acestuia este suportat de catre noi. In cazul acesta, pentru mai multe detalii, vă rugăm să luați legătura cu departamentul de Relații cu Clienții la numarul de telefon indicat pe pagina de Contact.

Neridicarea/refuzul coletelor comandate sau returnările în mod repetat vor fi considerate abuz, iar compania noastra își rezervă dreptul de a refuza viitoare comenzi plasate de client.